مرگ بر عشق ........ ( Death to Love)
مرگ بر عشق ........ ( Death to Love)
دلشکستم و دلم را شکستند فهمیدم هیچکس لایق عشق نیست ( Death)
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 29 خرداد 1392برچسب:, توسط قاسم |

 

                               امشب میخوام واسه چشمات قصه بگم

میخوام واسه ناز چشات قصه بگم

          امشب میخوام لیلی و مجنون بیارم

شابد که باز گرگ و بیابون بیارم

          رنگ گل سنگی که فرهاد شکست

رنگ دل شیرین بیچاره کنم

          دلم میخواد قصه لیلی رو بگم

اما نمیخوام مجنون رو آواره کنم

          امشب میخوام لیلی و مجنون خوشبخت بشن

تو قصه ما امشب بزار خوشبخت بشن

          قصه من  تموم شد گل قشنگم

تو بخواب اگه خواب دیدی تو خواب

          عزیزم حتی تو خواب رو دلم پا نذاری!!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.